Tuesday, September 21, 2010

Lariiiieeeeee~

projek untuk hujung minggu ney ialah nak tengok wayang... nak tengok wayang... nak tengok wayang bersame en.garang~ tppppp... tak dapat nak tengok sebab tiket abeh... hebat tol larh tiket takde smp malam~ cter apew ae nak tgk... klw ikot kan aku... aku nk tengok cter resident evil tp~ en.garang tu garang jew tp sgt penakoot... adoiiiyaiii~ terpakse larhh folo jew tgk cter melayu~ tp tiket abeh... jadi ingat nak tengok bola... Liver vs Man U pastu sambung tgk Chelsea vs Blackpool... macam menarikan projek ney... tapi en.garang ney nak anta adik die balik kolej dulu... ok lew ta kisah~ i folo jew... ktew orang drift kete angah... bawak g Sg.Sipot... bawak punye bawak... jeng...jeng...jeng... lampu pokcik pulis... owhhh kete peronde... hmmm tetibe tengok kete full kiri kanan~ adew apew ae... or kavadi rupenye... ramainye orang kajol adew, rani mukerjie adew shah rukh khan adew.... dan ramai ag larh~ bawak punyer bawak punyer bawak kete... tetibe satu chaye biru dan jam di depan matew... da berderau da darah aku ngan en.garang ney... gler r... alamak kiri kanan road block~ ok past... kteorg tgk larh roadblock belah kanan... ermmm traffic n pulis menarik... takpew larh kte try test jew larh ae... skali ta sempat nk tarik napas lege... JPJ plak join roadblock kt belah kanan... alamak gmanew ney... aduhhhhh da r angah br jew upgrade kete die kalaw di tahan nyer JPJ apew nk jawab ney... yang paling menarik kan... due222 pon adew lesen motor jew... lesen kete takdok~ hahahaha memang sengal larh kalaw kteorg lalu juge di situ... lepaz jew anta adik en.garang kt kolej~ kteorg pon pikir... terpakse larh kteorg gune highway untuk pulang ke epoh~ huahuahuahua...
En.garang tpon mama die tanye jalan nak naek highway... die katew kt pejabat JPJ sg.sipot... aku ta taw lak ctu adew highway... konpiussss... pastu aku pon suwuh r die drive jew... rupe2nye bukan JPJ sg.sipot tp JPJ Kuala Kangsar... laaaaaa~ kalaw da sampai Kuala... memang jalan kacang buncis jew larh bagi aku... aku katew kt en.garang klw sesat jom g umah opah jew larh... hehehe tdo sne...sjew wat ayat jew... last2 smp larh kt plaza tol... hehehehe "hebat ae tawu jalan rupenye" hahaha mmg larh hebat jalan kampung aku kowt... smp kt highway... ALHAMDULILLAH syukur kepada ALLAH... kteorang sampai juge di epoh... SELAMAT SUDA... hehehehe... akhirnye dapat juge duduk di depan white skrin tgk bola tp time tu da nk abs da game Man U vs Liver... hahahahaha~ br laaaa ley menarik napas lege... selamat... glew suda budak due orang ney kannn~ memang adventure larh kteorag mencari jalan pulang... en.garang ta taw jalan... aku dok nyakat die... hahaha memang gelabah gler die... aku katew percaye tak ney... di jawab nak tak nak terpakse larh percaye.... hahahaha~ en.garang da ilang da ke garangan beliau... sengal suda die~ sapew ajar ae... ahak ahak ahak... aritu lari dari roadblock sbb roadtax moto angah takde... kali ney lari dari roadblock sbb takde lesen... hehehehe adoii mcm2 larh~ but it was great experience... "en.garang klw nk g jenjalan tanpa arah tujuan t ajak ae"

No comments:

Post a Comment