Tuesday, September 14, 2010

Creepieeee~ huhuhuhuu

tanggal 13hb sept 2010...
arinie aku g beraye smp peyot ku da ta mampu utk menerime makanan ag
harinie aku wasew aku da makan bihun ngan mee utk tahun depan skali da...
manew taknye~ dari kul 12 tgh hari smp kul 11malam makan mee ngan bihun jew larh
mee goreng mee jawa bihun sup siap due umah ag pastu bihun tomyam aduhhh
penat suda mau makan~ siap satu umah tu~ aku ngelat ta makan~ setakat minum air jew
kueh raye pon da pueh da makan eheheheheh~ rezeki alhamdulillah~ rezeki
setelah empat tahun akhirnye~ geng2 3lili yg ske beraye dari rumah ke rumah kembali ag~
walaupun ahli nye adew yg da bertukar namun kegembiraannye maseh same~ hehehe
golak222 mcm owg gler~ heheehehe... pastu kul 12 ley lak smbung kuar sbb 14hb ramai balik da
nk keje di tanah tempat mereke mencari rezeki~ huhuhu cedey...
kuar g karoke pastu lepak kt dataran~ becerite smp kul 3 pagi baru pulang~ wahhhh!!!!!
gler kentang kan~ kteorg ney... ney balik awal sbb korum ta cukup~ tu pasal larh hehehe
klw tak maw sampai kul 5 dok menyembang kt dataran tuuu~
okie...okie...okie~ iklan kejap... so bedasarkan tajuk di atas~ semestinye menunjukan sesuatu yg
menyeramkan... betoi takk~ jd... mmg creepie pon~ waktu aku tuyis cter ney pon aku still wasew sgt chill n bulu rome sume berdiri~ adewkah bende tu follow aku smp ke rumah~ entah larh aku takde jawapannye~ org katew jngan biarkan perasaan menguasai kite... jadi kita boleh elakan daripada diri di kuasi oleh makhluk2 jahat... jadi kenelah kental kan hati jangan pikir sangat da abaikan pasaan chill n seram skunk ney~
so this is the storie... rumah kawan aku ney... bukan kali pertama aku pergi jd begini... aritu pon same~ dekat seminggu jgk larh baru rase creepie aku ney ilang~ kali ney worst babe... so blew aku adew lam rumah tu~ adew beberape tindakkan di luar kawalan~ kelakuan di luar sedar... aku tergaru222 kepale aku smp aku punyer rambut jd mess gler ttb aku tersedar aku wasew ... apew aku wat ney~ pastu aku ddk diam222 ag... ttb kaki aku goyang22 tanpe sebab~ Astafirulallah... aku cepat2 sedar kan diri aku daripada aku buat sesuatu di luar kawalan... lam hati aku nk cepat2 sgt balik rumah~ takmo da ddk kt umah beliau ney... tp sebab jage at beliau aku pun cube bertahan ag walaupun bulu rome sume da berdiri ney... mase balik~ aku kne anta kawan aku balik umah... Ya Allah tangan aku sejuk gler mcm baru kuar peti ais pastu gigel22~ hati wasew ta sedap lansung~sgt... sgt peliks~ naseb baek aku dapat kawal diri aku... smp kepale aku sakit and yg paling best mengikut pakar~ sindrom22 aku tu bley membawe ke pada histeria... naseb baek aku ta jd lagi begitu~ Alhamdulillah~ Syukur kepada ALLAH...
Mama ngan along siap pesan kt aku jgn pergi dah kt umah kawan aku tu~ dieorg takoot kali ke-3 aku g lagi~ laen lak jd nyer... sbb kali pertame aritu~ aku da nmpk da~ bende tu di pokok... dan dengar sore beliau~ mmg bekenan betoi die ngan aku ae~ apew hal larh~ hehehe... cik~Han... sile pergi ke tempat laen okie~ sye ta mo awak folo sye~ hehehehe... wat a creepy nite....

No comments:

Post a Comment