Monday, March 1, 2010

Mimpi yg Real

Pg tadi aku bgn 9.30... for toilet... ermm nature call... aku bukak mate and feel so confuse... aku kne fikir kat mane aku nie... sebab tadi rasenyer kat petronas... pastu aku fikir balik... erk ader jumpe angah ke semalam... bengong jap... owh kt UTM... aper giler aku nie... aku pun terus kan hajat aku tadi... pastu masuk bilik sambung tdo... n then bagun balik lam kul 11.45... tangan aku masih ley rase macam lepas di pegang... confuse... adekah mase mimpi tadi aku pegang lengan aku lagi... cter mimpi nie macam nie sebenarnyer... in some place tak tahu r di mane... orang2 die aku tak kenal but two person angah aku n kawan aku sowang lagi... lam mimpi nie kononnyer aku da ader bf but i've got best fren tat boy n dier ader kedai makan... ye... ye... ye... mimpi tu kat kedai makan... n dekat kedai makan tu ader satu jambatan... see i can still remember everything... so on tat day aku lepak kt kedai kawan baek aku n suddenly lelaki yg kononyer bf aku nie datang ngamok2... so dier tunjuk satu kipas tangan biru kt aku... aku rase dier beli r tu sebab die ngamok... pastu aku cakap... owh aritu tgl kat kedai... ape name kawan baek aku tu erk... ermmm aku ader sebut lam mimpi tu... n bf aku ngamok2 kate aku da due kan dier r aper r... n merajuk... so myb sebab aku ske kt bf aku kot... aku pun g r pujuk... tahan dier dari pergi... so situ r aku ingat ader jambatan... so lam mimpi tu bf aku tu pegang lengan aku ngan agak2 kuat for me to explain... tu yg aku still rase smpai skang... ini malu sikit r nk cter pipi aku pun rase gak sbb alm mimpi tu bf aku pelok haku... aper kes... pastu dier gelak... then aku tolak dier... n then da baek da... so bf aku blah... aku still remain kat kedai makan lepak ngan angah... n soal yg aku tanyer angah... ialah aku ske due2 best fren n my bf... angah ske mane... n angah jawab due... mane2 pun tak pe... pas balik dari kedai makan tu aku n kawan aku naik kete tak tawu nk g mane tapi lalu highway... myb kawasan tu dekat ngan RnR sebab ader petronas... dua bas express accident terbakar n meletup... kat tengah2 jalan raye... so sampai di akwasan berkenaan polis suwuh dok lepak dulu kt petronas sebab jalan tak clear lagi... n time tu hari hujan renyai2... n then kteorang kuar dari petronas... then i'm blank.... hah! time nie mst da tdo mati kan... da tak mimpi... lame lepas tu baru aku bangun n then jam kul 9.30 pagi... isk isk isk... dasat r cter nie kan... yg haku ingat malam sebelum aku tdo tu dok sibuk wat PSM sampai kul 4 pagi... mane datangnyer influent mimpi2 nie... yg bab pulis tu myb r time g makan semalam jmp abg pulis... selain tu... n yg paling dasat aku ley rase di pegang... ermmm nie r cter nyer... ape yg sinonimnyer entah r... fikir fikirkan selamat beramal

No comments:

Post a Comment