Sunday, May 16, 2010

hmmmm~

arinie~ ley lak terase rindhu kat kawan utm...
hmmm sonok time belajar sesame
berkaro sesame, bergelak ketawe n bernakal-nakalan sesame...
ape yang korang buat harinie... soronok tak...
sihat kew korang... da dapat keje ker...
aku~ seronok duduk di rumah~
tetapi keseronokan itu tidak same seperti dulu
tengok jer fb~ akan ku mengintai sorang2...
hmmm great banyak cerite gembire dari mereke
baguslah sorang-sorang da dapat keje... alhamdullilah...
aku mendoakan kejayaan korang ok...
dan yang paling aku perasan kehilangan korang apabila
komen-koman d fb ku tidak di hiasi dengan name2 korang lagi
tetapi tetapi orang-orang yang laen... kenal benar aku dengan mereke~
entahlah... itu belom kerja lagi... adakah aku akan kehilangan korang
harap2 tidak... aku masih di sini menantikan kamu semue
menanti hari di mana kita akan bertemu kembali...
sesekali rindu itu... apelah salahnya bukan???
aku sebagai kawan kamu semue... mendoakan yang terbaek
kepada kawan2 ku... cepat-cepat dapat kerje k...
n bile dapat gaji sile belanjer aku ok... hahahaha

No comments:

Post a Comment