Monday, February 22, 2010

RnR part 2

okie...
aritu cter balik ke ipoh... now cter balik ke sini... iaitu skudai
well tiket abah da beli lagi awal dari tiket aku nk balik ipoh...
ader r sampai satu time tu aku kater kat abah...
"tengok r dulu, kalau adik rajin adik balik la... n abah kater
"abis tu tiket yang aku beli ni nk buat aper" n mama pula menyambung
"adik cube r balik okay" untuk menambah kan keinginan aku untuk pulang
ialah si budak kecik sarah ader pemilihan untuk ke sukan gymrama b4
ke grading little gymnast... biasa r kembar kan
so balik... cechayok kat sarah... so kamis nie dier akan g taiping tapi nk cechayok
kat taiping tak dapat r sebab aku ader banyak kerja tertangguh di sini
well sambung cter RnR tadi...
before this i'm tellin tat the penumpang tak mo naek selagi dreba tak naek
tapi nie terbalik plak... penumpang punyer r cecepat naik bas but drebe bas
wat donno jer... ley plak pekena kopi dulu n makan roti bakar...
ok la... tak rushing... but aku pun nk tdo tapi tak ley nk tido...
mane tak nyer... mase bas bertolak dari ipoh aku relax jer... tdo ngan slamber
skali orang yang dok depan aku tu, low kan kusi dier sampai kusi tu tol-tol
atas ribe aku... mase berenti kat RnR aku nk kuar bukan maen susah lagi...
memerlukan skil-skil yg tinggi untuk kuar dari kawasan tersebut,
klw tak memang da kene terajang r kepale dier kan...
pas menunaikan hajat aku pun masuk bas balik... aku duduk balik n aku
memulakan rancangan jahat hahahahahaha... aku terajang2 kusi dier
sampai dier bangun... ini lah kebetulan sebab drebe g makan n minum
dier terjage but tak reti2 nk naekan kusi... tetibe dier kuar n aku
cepat2 naek kan kusi die... dengan nada yang pantas aku duduk balik...
n aku tengok dier ngan pandangan yang menyeramkan hahahahahaha
pastu aku tak tdo2 sbb beware die wat lagi...
n singgah kat RnR yg kedue aku ingat malas nk turun... but akhirnyer aku
turun jue sume ngah berator n aku tgk ader satu yoyet kosong but nper
dieorg takmo masuk... aku pon investigate then aku baru masuk
cett!! elok lagi bersih n function ngan betul... aku yg kuar bas las aku gak yg
masuk dulu... pokcik dreba bas ngan isap rokok lambat lagi r bas tu gerak
akhirnye sampai la ke yong peng berenti lagi... kodai sume tutup n
pokcik dreba sorang jer yg g minum kopi n makan haper tah...
sowang lagi tdo... hadoi kul berape da nk sampai... aku pun tak tdo2
sampai tol skudai... time da 6 lebey... sampai bilik kul 6.50
da kne mandi n ready2 for degree ++ sebelum tu... mama n abah wat bekal
makan nasi lemak ngan kengkawan... hehehe
e2 je r cter aku ngan RnR...

No comments:

Post a Comment