Wednesday, April 22, 2009

Dah habis ker?

byknyer kerje tapi tak sedar diri lagi nie... entah ble r nak start wat kejer...malam nie kot...
biase r... burung hantu... tdo siang2 malam2 berjage...
cume aku plak... bleh tdo lepas subuh n sambung sampai tengah hari...
kalau ade kelas pagi tu... insyallah lah... kalau tak ngantuk...
nie name nyer penyakit insomnia ker? aku pun tak tahu...

Arie Jumaat nie... exam praktikal... harap2 leh r wat...
nak cakap markah penuh tu takde la... setakat bleh jawab jer...
INSYALLAH!!!...

Presentation selase nie... sabtu ahad sempat lagi g... MSAM...
ape nak jadi la aku nie kan... aku pun pening gak...
cepat lah habis... tak sabar nak balik rasenyer...

p/s: semalam g K9 makan western... rase die macam biasa la...
sedap... dah lame rasenyer nak makan kat situ... macih kawan2 sebab
sudi bawak g sne... huhuhu

1 comment:

  1. huu pe lg pasni senibong aa plak
    ahak2..
    korg g MSAM leh aku ngan awa sibuk2
    auww..
    tp korg jage konter, kitorg g karoke..
    auwwwww
    lalalal~~~

    ReplyDelete