Friday, July 2, 2010

~i need a fresh air~

menghirup udare segar... yang terbaek dari ladang...
aku harap sangat dapat pergi ke cameroon highland di waktu22 bergini
agaknyer benar kater orang... jangan lihat dari luaran...
hmm nampak jujur tp belom tentu jujurnyer...
kata-kata yang manis belom tentu ia madu... mungkin juga racun
racun yang membunuh dan menghancurkan kepercayaan
agaknye lepas nie memang susah aku hendak percaya kata-kata orang~
ianya amat mudah di lafazkan dan di nyatakan dalam keadaan
yang membuatkan kte terharu dan gembire
tp gembire yang di sangke kan berpanjangan rupenye hanya sementare
walaupun aku sudah menerime berita yang tak berape mengejut itu
dengan hati yang terbuka namun kenape dulu amat bersungguh
mencari hati aku yang sudah hilang lame dulu
dan skunk da hancur remuk dan ta ley di selamatkan lagi...
kali ini aku nk biarkan ia hancur... biarkan hatiku hilang...
tak perlu lah sesiape mencarikannya untuk aku...
memepercayai kejujuran seseorang skunk adalah mustahil
hmmm alamatnyer lambat ag la aku nak kawen ney...
maap la yer mama n abah~ hahahaha kawen??? aper tu...
tak tawu pon perkataan tu wujud lam dunie ney...
Skunk sye nak menghirup udare segar... sedalam dalam yang boleh
kemudian hembuskan~ hilangkan perkare-perkare yang aku tidak
mahu ia singgah di dalam hidup ku ini...
Sye da tak kisah~ plz don knocking on my door coz i will never open up!! =)

2 comments:

  1. be strong sis.. plez k.. just put in mind.. its not mean for you.. someday it will.. =)

    ReplyDelete
  2. eh ad~ ader ko komen rupenyer... hahahah
    mekaceh ad~

    ReplyDelete