Tuesday, June 29, 2010

~Emptie~

Emptie or kosong... maksud kosong ialah nothing ataupon nombor sebelum 1...perasan kosong ialah tiade perasaan ataupun imun kepade persekitaran, takde feeling pon~ walaupun keadaan itu seronok pon tetap tak rase seronok, walaupun keadaan tu sedey tetap tak rase sedey... cume rase kosong dan asing~n persoalan pon timbul knape aku ader disini dan wat bende ney n asal sume pon rase sangat konpius... rase nk memprotes atau pon menidakkan sesuatu tetapi
akhirnye terpakse akur dengan keadaan dan akhirnye... keputusannyer adalah kosong... kosongnyer hidup ini dalam beberape hari ney...

hari ney rase sunyi~ perasaan yang da lame aku tak rase... perasaan ney la yang membawe aku ker Johor melarikan diri sejauh mungkin dari rumah... sunyi terhadap persekitaran di sini... sunyi yang membuatkan aku rase down n tertekan... next time kalaw aku rase begini lagi myb aku sanggup mintak kerja jauh dari M'sia pulak... setahun sekali balik rumah... tapi adakah aku ader hati untuk melakukan semue itu... hmmm~

mungkin sabar tu jawapannyer... bersabar dengan semue keadaan... atau mungkin jawapan bagi sunyi ialah kosong... imun kan diri kepada perasaan sunyi~ hmmm da lame tak rase camnie... i want to break away~ don't even care just do my thing... n watever... but the ignorance just eat me from inside... naper r hari ney rase camnie... ='(

No comments:

Post a Comment