Friday, May 15, 2009

i'm sick of this people

Sorry Sorry Sorry,
I'm sorry to say that I'm sick of this political thang...
boring la dieorang nie... asyik berebut kose jer...
tak kose aku nak melayan susah2 buat jer dua pejabat menteri besar...
kalau sesaper nak jumpe Nizar bleh Zambry pun leh...
huhuhu senang kan...
ambik!!!
cikguuuu! saya ader cadangan (sambil mengankat tangan)
cikgu pun bertanye "aper cadangan awak"
cadangan saye kter wat jer undi lagi sekali rakyat pun puas hati,
takyah lah asyik nak bace kes politik perak kat surat kabho,
dah bosan dah cikgu...
sambil menggeleng kepala cikgu bekate ader cadangan lain,
seorang lagi pelajar mengangkat tangan,
saya setuju dengan cadangan itu, dan di sambut oleh pelajar-pelajar lain
kami istiharkan cadangan di tutup,
cikgu mengeluh mendengar kata-kata pelajar nyer... cikgu pun menjawab
dalam nada main-main, kome tulis ler partician kat pejabat MB tu,
mane tau deme dengor cadangan kome semue betoi dak? kata cikgu
ehhh betullah cikgu kalau macam tu kteorang wat sekarang lah ye...
ermmm mule-mule nak tuyis aper ye cikgu....
ha?!!! cikgu terkejut dan ternganga mendengar pelajar-pelajarnyer yang baru berusia
7 tahun tapi dah tahu aper yang berlaku kat negeri mereke...\
malunyer aku... kater cikgu di dalam hati..

4 comments:

  1. i suggest myself to be the menteri besar for perak...


    yeyyyy!!!

    ReplyDelete
  2. koh2
    buleh2
    i sokong
    aida
    g cr tajok tesis nu..
    jgn malas2

    ReplyDelete
  3. beb...
    aku da tukar link blog aku...

    www.insideofk.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. corrections!!!!

    http://insideofk.blogspot.com

    ReplyDelete